New home

By Mia - 12.48

Mä viime viikolla tein aika ison päätöksen. Nimittäin lähteä mun nykysestä host-perheestä. Syytä sen enempään kertomatta, mutta mulla ei ollut siellä enää hyvä olla. Tosi vaikeaa oli kertoa, että haluan lähteä, mutta onneksi se on nyt ohi!
Ja koska Suomeen en halunnut mennä takaisin, aloin etsiä uutta host-perhettä. Aika äkkiä sitten löytyikin pari sopivanoloista perhettä. Eilen kävinkin tapaamassa yhtä hollantilaista perhettä Lontoossa. Perhe vaikutti tosi mukavalta ja normaalilta, ja he ottaisivat minut mielellään uudeksi au pairikseen.


Nyt se onkin ensiviikolla muutto sitten Lontoon Fulhamiin! (-: Oon tosi innoissani tästä, mutta samalla on tosi haikeeta lähteä vanhasta perheestä. Lapsia tulee tosi tosi ikävä! Toivottavasti kaikki sujuu paremmin uuden perheen kanssa.

  • Share:

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Voi että, tylsä kuulla aina jos jollain ei ole mennyt hyvin host-perheen kanssa, kun itsellä oli melko täydellinen perhe :) Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, aika ikävä tilannen ja en kyllä halua kenenkään muun kokevan samaa. Vaikka varmasti tämmöstä aina tapahtuu :s
      Kiitos Jenna (:

      Poista
  2. Minä itse vaihdoin perhettä aikoinani. Asiaa on todella vaikeaa kertoa perheelle. Itselläni kesti aika kauan ennen kuin uskalsin nostaa kissan pöydälle. Vaikka itsellä elämä host perheen luona olisi ollut tuskaa, sitä pelkää loukkaavansa toisia (ainakin näin minun kohdallani). Minua ei sentään heitetty pois perheestä :D He pitivät minut siellä niin kauan kuin mahdollista.

    Toivottavasti uuden perheen kanssa lykästää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mullakin kesti ja on tosiaan ikävä tilanne! No mä en tiedä oisinko ees halunnut pitemmäksi aikaa sinne jädää, että sinäänsä hyvä että mut heitettiin pois ; D

      Poista