Packing..

By Mia - 16.05

Mulla on täällä tällä hetkellä menossa pakkauskriisi! Oon siis huomenna lähössä viikonlopuksi Peterboroughiin moikkaamaan mun kaveria, joka on myöskin au pairina täällä (-: Ihana yli kahen tunnin junamatka eessä.. Ja jännittää ihan kauheesti, kun mulla on kaks vaihtoa tuon matkan aikana.. Toivottavasti pääsen perille :-D Oon niin innoissani, ihana nähä jotain tuttua ihmistä!! (-: Viikonlopun jälkeen mulla onkin lomaviikko eessä!
Pitäkää kiva viikonloppu (-;

  • Share:

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Hauskaa viikoloppua! Hirvee ikävä jo sua :( ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäkää tekin siellä kiva viikonloppu!! Niin mullaki sua :((

      Poista
  2. uuu pidä hauskaa :)

    mitä tatskoja sul muute on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti pidän (;
      Mulla on korvan takana teksti, lapaluussa teksti ja käsivarressa tähtiä (:

      Poista