Luottokosmetiikkani

By Mia - 23.49

En mitenkään erikoisemmin hoida mun hiuksia. Pesen tukan joka päivä/joka toinen päivä, sillä mun tukka näyttää tosi nopeesti likaselta! Mun latvat on tosi kuivat ja huonossa kunnossa, kaiken blondaamisen jäljiltä. Mutta tässä katsaus mun laajaan hiustenhoitotuote valikoimaan..

 Mulla on ollut pitkään käytössä Glissin total repair shamppoo, minkä oon todennut hyväksi mun hiuksille, etenkin latvoille! Hoitoaineena on Pantenen Pro-V aqualight (siksi koska ei löytynyt tota total repairin hoitoainetta..), joka on ollut myös tosi hyvää hiuksille. Latvat näyttää paljon terveemmiltä ja hiuksista tulee pehmeämmät. Tottakai oli pakko ostaa tommoinen söpön värinen ja hajuinen hoitoaine :-D Ja maksoi vaan 75penniä tollainen iso purkki!
Pyyhekuiviin hiuksiin oon laittanu tota Lorealin Elvive Full Restore-hoitoainesuihketta, koska mulla on myös tosi takkuuntuva tukka. Se tekee hiuksista helposti kammattavat ja samalla korjaa hiusta.
Lämpösuihkeena oon iät ja ajat käyttäny Schwarzkopfin got2b guardian angel-lämpösuojaa ja se on ollut ainakin mun tukalle tosi hyvä! Ei jätä tahmaiseksi vaikka laittaa kuiviinkin hiuksiin.
Hiuspuuteri/kuivashamppoo mulla vaihtuu kokoajan, en oo vieläkään löytänyt sitä parasta mun tukalle. Hiuspuuteri mulla on kyllä kovassa käytössä just ton likaantuvan tukkalaadun takia ja mun tukka on myös lättänä niin se tuo myös vähän tuuheutta siihen! Eli saa vinkata hyviä hiuspuutereita :-)
Ihonhoitotuotteet mulla vaihtuu aika useesti ja kokeilen usein uusia, mutta nää on tällä hetkellä koettu parhaimmiksi mun iholle. Ja oon myös huomannut, että liika ihonhoitaminenkaan ei oo hyväksi! Ihon puhdistan tolla Lumenen matt touch syväpuhdistavalla puhdistusgeelillä aamuin illoin. Myöskin aamuin illoin puhdistuksen jälkeen laitan Tea tree-kasvovettä, ja voin kyllä suositella! Se auttaa pitämään näpyt hyvin poissa. Samoten tuo Body Shopin Tea tree oil on todella tehokasta epäpuhtauksiin,. Sekä sitä voi käyttää moniin muihinkin tarkoituksiin: "Tuotetta voidaan käyttää myös mm. hyttysenpuremilla, tulehtuneilla ihoalueilla (esim. karvatupentulehdus) ja haavaumilla."
Koska mulla jää helpostin arpia kaikista näppylöistä naamaan, oon niihin yleensä käyttänyt Bio-oilia, mikä on huomattavasti vaalentanut niitä. Nyt löysin täältä ihan samaa tavaraa, mutta puolet halvemmalla ja yhtä hyvää on ollut!

Rasvaan myös ihoni huolellisesti aamuin ja illoin. Siihen käytän meikkipostauksessa näkynyttä Nivea Soft-voidetta. Sekä viileämmillä ilmoilla kun ihoni on todella kuiva, oon käyttänyt Lumenen kosteuttavaa tehohoitoa. Eli ei mitenkään erikoista tää mun ihonhoito!

  • Share:

You Might Also Like

13 kommenttia

  1. Ootko koittanu Kicksin Batiste kuivashampoota? tai Cutrinin omaa sellanen punanen purkki?:D Ne on hyviä, Cutrinin on vähän kalliimpi vaa..
    -K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kattoo jos täältä löytyy tommosia! (:

      Poista
  2. Mulla on ollu aina iho-ongelmia, et vois tota bodyshopin Tea tree-kasvovettä koittaa. Paljon se maksaa? :)

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa kokeilla! (: Se maksaa vähän päälle 8 euroa.

      Poista
  3. Mulla on kans tota got2be:n lämpösuojasuihketta ja se on kyllä tosi hyvä! Oon kans miettinyt että voisin kokeilla tota tea tree oilia ja/tai bio oilia, molemmista oon kuullut niin paljon hyvää. Kumpaa suosittelisit enemmän?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molempia voin kyllä suositella. Jos on paljon epäpuhtauksia niin tuo tea tree oil on hyvä niille, mutta jos taas on enemmän arpia niin bio-oilia niihin ja muutenki bio-oil kosteuttaa ihoa enemmän ja ihosta tulee semmoinen terveemmän näköinen (:

      Poista
  4. This is interesting and helpful, thank you!

    And thank you for your pleasant comment on my blog! I checked your blog and I like it <3 Of this cause I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come again to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    VastaaPoista
  5. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    VastaaPoista
  6. Tuo tea tree oil on kyl tosi kätevä! :-)

    VastaaPoista
  7. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets from germany and keep in touch. ;-)

    VastaaPoista