Home is where your heart is

By Mia - 14.51

Mulla on täällä ollessa tullut kauheesti uusia inspiraatioita kodin sisustamiseen, harmi vaan kun sitä kotia ei pääse sisustamaan :-D
Mun makkari on tosi kolkko tällä hetkellä! Sitä on tosi vaikee ees sisustaa mitenkään kivasti kun se on niin pieni, ja iso vaatekkaappi ja sänky vie niin paljon tilaa. Haluisin mun makkariin meikkauspöydän ja semmosen vaaterekin, mutta ei taida mahtua.. :-( Kaikissa näissä yllä olevissa kuvissa on niin ihanan kodikas tunnelma. Ehottomasti haluun munkin makkariin tommoset valot ikkunaan ja tommosen helmalakanan (mikä on jo ikuisuuden pitänyt hankkia..)!
Makkarissa mä haluun ehottomasti maalata mun telkkaritason valkoseks. Se on tällä hetkellä tummaa puuta, mikä sekään ei oo pahan värinen mutta valkonen vaan sopis sinne paremmin! Ja mun sohvat on tällä hetkellä harmaat, niin oon miettiny ostavani niihin valkoset päällysteet. Mutta en tiiä tuleeko olkkarista liian valkonen.. Nää kaikki ylläolevat olkkarit on niin ihanasti sisustettu.. miks mun olkkari ei voi näyttää tolta?
Ja parvekkeen sisustaminen mulla on ihan kesken.. Sitäkin on niin vaikea laittaa mitenkään kivasti kun se on semmonen pitkä ja kapea! Kelpais kyllä mikä vaan yllä olevien kuvien sisustuksista..! Haluisin parvekkeesta semmosen et siellä ois kiva istua iltaa ja nauttia vaikka aamupalaa..
(Kuvat WeHeartIt)
Harmi kun mun kylppärissä ei oo kauheesti tota laskutilaa, haluisin just tolleen ihanasti mun meikkisiveltimet ym. esille! Ja haluisin myös kynttilöitä kylppäriin!
En malta oottaa, että pääsee taas sisustamaan kotia! (-: Eikä auta yhtään että täällä joka puolella näkee koko ajan kaikkia ihania sisutus juttuja..

  • Share:

You Might Also Like

2 kommenttia