And that's who i am

By Mia - 22.41


1. Mulla on aina tapana suihkussa irronneet hiukset "liimata" niihin kaakeleihin kiinne!
2. Oon tosi tosi nirso syömään, en esim. tykkää kalasta, kananmunasta, kalapuikoista, hernekeitosta, kermaisista kastikkeista tai kastikkeista yleensä ollenkaan, kinkusta, oliiveista, aurajuustosta, kanasta, pekonista, äyriäisistä, kirsikoista, sienistä, vesimelooneista tai muista melooneista.... Ja mua ällöttää kaikki löllyvät jutut esim. hyytelö!
3. Enkä myöskään tykkää maistaa uusia juttuja : D
4. Kotona oon ihan ylijärjestelmällinen! Mun jokaselle tavaralle on oma paikka ja niiten pitää myös olla siellä ennen ku meen nukkumaan! Ja jos joku vähänki siirtää jotain mun tavaraa sen omalta paikalta, mun on heti pakko siirtää se takas niinku se oli : D Ja mua myös ärsyttää tosi tosi paljon jos joku kaluste ei sovi mun sisustukseen! En ees kestä vaikka se ois vaan väliaikaisesti siinä..
5. Mä en tykkää myöhästyä mistään, oon mielummin vaikka sitte puoltuntia aikasemmin ku meen viimetingassa! Myöskin mulla tulee hirveen huono omatunto jos joku joutuu oottaa mua.
 6. Mä tykkään pitkistä automatkoista. Varsinkin yksin matkustaminen on mun mielestä kivaa (ei siis siellä itse kohteessa oleminen yksin) Muutenkin viihyn tosi paljon yksin!
7. Mulla ei oo ikinä ollu haave ammattia, ei ees lapsena, eikä oo kyllä vieläkään mitään hajua mikä musta tulee "isona"...
8. Mä en ikinä oo ilman kynsilakkaa, mulla on niin rumat ja huonokuntoset kynnet, että oikeen hävettää..
9. Tykkään tosi paljon tomaattipyreestä! Syön sitä monesti ihan vaan pelkästään :-D
10. Inhoon suihkussa käymistä.. Tykkään joo siintä puhtaasta tunteesta, mutta se suihkuun pääseminen on ihan ylitsepääsemättömän vaikeeta !
11. Oon ihan tosi huono laskemaan, lasken helpoimmatkin jutut laskimella tai käytän sormia apuna :-D Osaisin varmaan laskea ne päässä, mutta en vaan jaksa vaivata mun aivoja..
12. Katon tosi paljon telkkaria. Kotona tallennan kaikenmaailman hömppä ohjelmat ja saatan kattoa telkkaria putkeen ties kuinka monta tuntia! Täälä en onneksi istu ollenkaan telkkarin ääressä!
13. Oon pahasti koukussa Greyn anatomiaan ja Hart of dixieen! Greyn anatomia on varmaan paras sarja ikinä.
14. En tykkää kiroilla ja kiroilenkin tosi tosi harvoin.
15. Mulla on tosi huonot ruokailutavat.. Mutta kun syön ihmisten ilmoilla niin mun pitää oikeesti keskittyä siihen syömiseen, etten syö ihan niin rumasti ku yksin ollessani :-D
16. En osaa kävellä ulkona niin, etten kanna jotain kädessäni ja yleensä kannankin puhelinta kädessä ellei oo vaikka laukkua tai lompakkoa mukana!



  • Share:

You Might Also Like

4 kommenttia